عرضه کننده ماکارونی رشته ای فله به سراسر کشور

عرضه کننده روغن سویا 20 لیتری و ماکارونی رشته ای فله ، انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ماکارونی فرمی را با قیمت مناسب و عالی به فروش می رساند. عرضه ماکارونی به صورت فله ای با توجه به عدم نیاز به بسته بندی موجب کاهش قیمت تمام شده ماکارونی و ایجاد صرفه اقتصادی برای مصرف کننده می شود.
از این رو تولید کنندگان ماکارونی در سراسر کشور، انواع ماکارونی فله ای را با ارزان ترین قیمت ارائه می کنند.

کارخانه تولید ماکارونی در وزن های متنوع

شرکت های تولیدی ماکارونی و پاستا در سراسر کشور، انواع ماکارونی درجه یک و مرغوب را با استفاده از آرد سمولینا و با بهره گیری از دستگاه خط تولید ماکارونی و تجهیزات پیشرفته تولید و ارائه می کنند.

کارخانه تولید ماکارونی در وزن های متنوع

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده ماکارونی در جهان دارای کارخانجات مختلف تولید ماکارونی در نقاط مختلف می باشد که انواع ماکارونی، ورمیشل و لازانیا را با برندهای مختلف تولید می نمایند.
به عنوان نمونه برخی از شرکت های تولید کننده ماکارونی در کشور، شرکت ماکارونی سمیرا، ماکارونی تک و ماکارونی مانا هستند. از جمله کارخانه ها و شهرهای مهم در صنعت تولید ماکارونی می توان به موارد اشاره کرد:

  • کارخانه ماکارونی تبریز
  • کارخانه ماکارونی شیراز
  • کارخانه ماکارونی مشهد
  • کارخانه ماکارونی اصفهان
  • کارخانه ماکارونی کرج
  • کارخانه ماکارونی زر ماکارون
  • کارخانه روغن سویا خوراکی

همان طور که می دانید انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی توسط بزرگترین کارخانه تولید ماکارونی در ایران تا کوچکترین آن ها، در بسته بندی ها و وزن های متنوع در بازار ارائه می شوند.
معمولا ماکارونی های رشته ای 400 گرمی و 500 گرمی برای صادرات و ماکارونی رشته ای 700 گرمی و 900 گرمی برای فروش در بازارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین خرید ماکارونی رشته ای فله ای نیز با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

کارخانه تولید ماکارونی در وزن های متنوع

نمایندگی فروش ماکارونی عمده در بازار

ماکارونی به عنوان یک غذای مغذی و پرفایده، پس از تولید در کارخانه ها توسط نمایندگی ها و شرکت های پخش ماکارونی به صورت عمده در بازار عرضه می شوند و سپس از طریق سوپرماکت ها، هایپرمارکت ها و سایر فروشگاه های مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. همچنین مقدار قابل توجهی ماکارونی به کشورهای مختلف جهان صادر می گردند.

نمایندگی فروش ماکارونی عمده در بازار

جهت خرید عمده انواع ماکارونی می توان به مراکز عمده فروشی ماکارونی در شهرهای بزرگ کشور مراجعه نموده و پس از استعلام قیمت هر یک کارتن ماکارونی و مقایسه قیمت ها و خدمات، به صورت عمده خرید خود را انجام داد.

نمایندگی فروش ماکارونی عمده در بازار

عرضه کننده انواع ماکارونی به سراسر کشور

خرید و فروش ماکارونی به صورت عمده به روش های مختلفی امکان پذیر است. برخلاف نمایندگی های فروش ماکارونی در شهرهای مختلف که ماکارونی را برای یک منطقه خاص عرضه می کنند، شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی و شرکت های اینترنتی فروش عمده ماکارونی، انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای اسپاگتی را با قیمت مناسب ارائه کرده و پس از ثبت سفارش، ماکارونی را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور و یا به مرزها برای فروش صادراتی ارسال می کنند.
به این ترتیب با توجه به فروش و عرضه مستقیم ماکارونی به قیمت کارخانه می توان ماکارونی ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

عرضه کننده انواع ماکارونی به سراسر کشور

فروش ماکارونی فله با ارزان ترین قیمت

در موارد متعددی پیش می آید که با توجه به میزان مصرف بالای مصرف ماکارونی در رستوران ها و محل های تهیه غذا، استفاده از ماکارونی های بسته بندی به صرفه نمی باشد.
خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید ماکارونی به صورت فله ای برای رفع این مشکل وجود دارد و با توجه به عدم نیاز به سلفون و بسته بندی های مرسوم 500 گرمی و یا 700 گرمی موجب کاهش قیمت تمام شده ماکارونی می باشد.
خرید ماکارونی فله ای در معمولا مواردی که میزان خرید ماکارونی بیش از 5 تن باشد امکان پذیر است و در این برای این منظور ماکارونی ها در کیسه های 20 کیلویی و 10 کیلویی ارائه می شوند. هرچند تقاضای ماکارونی فرمی فله بیشتر می باشد اما ماکارونی رشته ای را هم می توان به صورت فله خریداری نمود.

فروش ماکارونی فله با ارزان ترین قیمت

جهت استعلام قیمت ماکارونی رشته ای فله و نیز خرید انواع ماکارونی شکل دار فرمی و ماکارونی رشته ای به صورت فله ای و یا عمده با ارزان ترین قیمت می توانید با ما تماس گرفته و ماکارونی ها را به آسانی در هر نقطه از کشور که هستید خریداری نمایید.

70

  1. سلام
    نیاز به ماکارونی جهت صادرات دارم.
    لطفا شرایط و قیمت را بفرمایید.

    • سلام خسته نباشید
      شما چه مدل ماکارونی را درخواست دارید؟
      می توانید از طریق فرم، سفارش خود را برای ما ارسال نموده واطلاعات لازم را دریافت کنید.

  2. با سلام
    ابراهیمی هستم از شهر مهاباد
    ماکارونی خلالی یا همان رشته ای در تناژ بالا میخاهم برای صادرات به کشور عراق
    لطفا بنده را راهنمائی نمائید
    تلفن 09142750058
    واتساپ 09372034687

    • سلام وقت بخیر
      شما می توانیدسفارش خود را شامل نوع و مقدار ماکارونی مورد نظر از طریق فرم برای ما ارسال نمایید تا مشاوران فروش مجموعه با شما ارتباط بگیرند.

  3. بسیار عالی ، بنده چند سالی هست که خدا توفیق داده و غذای خیراتی درست میکنیم تقریبا هفتگی ،، ماکارونی بسته ای خرید میکردم،الان این تبلیغ شمارو دیدم ،تصمیم گرفتم فله ای خرید کنم که تعداد غذاها بیشتر بشه انشالله

    • سلام خسته نباشید
      لطفا نوع و مقدار ماکارونی مورد نظر از طریق فرم برای ما ارسال کنید تا مشاوران فروش مجموعه با شما ارتباط بگیرند. با تشکر

  4. سلام
    متقاضی بسته بندی ماکارونی فرمی با وزن ۸۰۰ یا ۹۰۰ گرم هستم
    در صورت امکان تولید تماس بگیرید
    ممنون

  5. سلام علیکم من برای صادرات ماکارونی فله تناژ بالا میخواستم لطفا تماس بگیریید

  6. سلام ماکارونی فرمی برای بوفه میخواستم به صورت فله.ممنون میشم راهنمایی بفرماایید برای خرید

  7. سلام انواع مدل ماکارونی های فله مورد نیاز ما هست لطفا از طریق شماره ی ۰۹۱۸۶۲۴۷۱۱۰ شمسی

  8. سلام وقت بخیر ماکارونی رشته ای صاف کیلویی چند هست و ماکارونی بریده عصائی هم اگر دارید قیمت بفرمائید از هشتگرد هستم.ممنون‌میشم خبرش رو بدین .

  9. سلام خسته نباشید
    چند تن ماکارانی رشته ای و فرمی برای شهر بابل می‌خوام ، زنگ زدم کسی پاسخگو نبود
    قیمت رو لطف بفرمایید و با چه شماره ای باید تماس بگیریم

  10. سلام ماکارانی فله ۱/۲مارک زر ماکارون یا تک ماکارون میخواستم ماهی ۹۰ کیلو باید از کجا تهیه کنم ؟

  11. سلام میتونم 50 کیلو سفارش بدم
    آیا ارسال دارید یا باید حضوری بیایم
    میشه راهنماییم کنید

  12. سلام وقت بخیر من ماکارونی فله ای پیچی و لوله ای و رشته ای میخواستم برای روزمره ای خودمون لطفا هم وزن وهم قیمتشان رو لطف کنید

  13. سلام قیمت ماکارونی فله وفرمی چنده برای مغازه از همی مدل
    لطف کنید قیمت بدین اگر موجود هست

  14. سلام ، انواع ماکارونی فرمی و رشته ای می‌خوام برای فروش در مغازه تا اگه خدا بخواد به پخش هم برسونم میخواستم قیمت بدونم ، ممنون

  15. سلام من ماکارانی سمیرا به میزان چهارصد کارتن 1.2قطر 700گرمی نیازمندم حداقل ماهی دوبار

  16. با عرض سلام و خسته نباشی..
    بنده از مازندران تنکابن مزاحمتون میشم خواستم ببینم قیمت عمده ماکارونی رو بدونم چنده من بازار روز غرفه دارم و قیمت مناسب برام خیلی مهمه که باشه لطفاً آدرس هم برام ارسال کنید ممنون از لطفتون

  17. سلام امکانش هست ۱کیلو ماکارونی فرمی سبزیجات و۲کیلو ماکارونی رشته ای ازتون بخریم؟؟
    برای مصرف خونگی

  18. سلام وقتتون بخیر ماکارانی فله ای میخوام قیمت لطف میکنید قیمت فرمی رشته ای من تو فروش ماکارانی فله ای هستم از دلال خرید میکردم الان تبلیغ شما رو دیدم میخوام مستقیم خرید کنم اگه امکان داره راهنمایی کنید ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما