نمایندگی فروش مستقیم ماکارونی رشته ای در قم

نمایندگی فروش مستقیم سویا خوراکی کیلویی و ماکارونی رشته ای در قم در حال حاضر انواع ماکارونی و اسپاگتی را به صورت مستقیم از کارخانه و با بهترین کیفیت برای مراکز پخش سراسر استان عرضه می کند و با پایین ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند.
در حال حاضر خرید عمده ماکارونی قم با کیفیت عالی و قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

نمایندگی فروش مستقیم ماکارونی رشته ای قم

خرید عمده ماکارونی اسپاگتی

خرید عمده ماکارونی در حجم های بالا توسط مراکز پخش و بنکداری های هر استان انجام می شود و سپس در سوپرمارکت ها و سایر مغازه های سطح شهر توزیع می گردد.

برای خرید عمده ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی می توان از طریق نمایندگی های فروش ماکارونی ها اقدام کرد و ماکارونی ها را حداقل به صورت خاوری و یا ماشین های تک 6 تنی، 10 و 20 تنی خریداری کرد که هرکدام حداقل 500 کارتن ماکارونی اسپاگتی ظرفیت حمل و نقل دارند.
طبیعتا هرچقدر میزان خرید بیشتر باشد هزینه های حمل و نقل از کارخانه به صرفه تر بوده و قیمت نهایی برای هر کارتن یا بسته از ماکارونی ها مناسب تر خواهد بود.

خرید عمده ماکارونی اسپاگتی قم

نمایندگی فروش ماکارونی به صورت مستقیم

مراکز فروش اصلی و نمایندگی های شرکت های تولیدی سویا روغنی 1401 و ماکارونی می توانند ماکارونی ها را به صورت مستقیم از کارخانه در شهرهای مختلف عرضه کرده و به فروش برسانند. برای دریافت نمایندگی کارخانه های مختلف شرایط متفاوتی مورد نیاز می باشد.

به منظور استعلام قیمت انواع پاستا و ماکارونی می توان با شرکت های فروش عمده ارتباط گرفته و آخرین قیمت ها را متوجه شد.
همان طور که می دانید معمولا در هر کارتن، 20 بسته ماکارونی رشته ای قرار می گیرد و قیمت عمده ماکارونی برمبنای هر بسته یا هر کارتن از ماکارونی اعلام می شود.

خرید و فروش عمده ماکارونی قم از طریق مراکز عرضه مستقیم ماکارونی در این منطقه و یا کارخانه ماکارونی در قم با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

نمایندگی فروش ماکارونی به صورت مستقیم در قم

عرضه ماکارونی برای مراکز پخش مواد غذایی عمده

مراکز پخش عمده مواد غذایی، انواع ماکارونی اسپاگتی، ماکارونی فرمی شکل دار، ورمیشل و رشته های سوپ، نودل، رشته آشی و پلویی را به صورت عمده عرضه می کنند.
انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی عباتند از:

  • اسپاگتی 400 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 500 گرمی
  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی
  • ماکارونی رشته ای نازک قطر 1.2
  • اسپاگتی متوسط قطر 1.4
  • ماکارونی رشته ای درشت قطر 1.7

همان طور که مشاهده کردید انواع ماکارونی میله ای با توجه به وزن بسته بندی ها و قطرشان طبقه بندی می شوند و هر کدام دارای قیمت های متفاوت می باشند.

امروزه می توان از طریق روش های حضوری و غیر حضوری، انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای را به صورت بسته بندی و نیز و فله ای به راحتی خریداری و سپس توزیع کرد.

عرضه ماکارونی برای مراکز پخش مواد غذایی عمده قم

قیمت خرید ماکارونی بدون واسطه از کارخانه

در صورتی که حجم خریدهای یک شرکت پخش زیاد می باشد می تواند ماکارونی و اسپاگتی را به صورت و بدون واسطه از کارخانه و با ارزان ترین قیمت خریداری کند.
بنابراین با افزایش تبلیغات و حجم فروش های خود می توان موجب شد از طرفی با قیمت کمتری نیز محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و میزان سودها افزایش می یابد.

قیمت خرید ماکارونی بدون واسطه از کارخانه

در حال حاضر ماکارونی های تولید شده در کارخانجات ایرانی قابلیت ارسال و صادرات به کشورهای مختلف را نیز دارا می باشند و می توان با خرید ماکارونی صادراتی، آن ها را با استفاده از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت به سراسر دنیا ارسال کرد.

فروش انواع ماکارونی ارزان قیمت در قم

فروش انواع ماکارونی ارزان قیمت در قم

انواع ماکارونی رشته ای 700 گرمی و اسپاگتی 500 گرمی با قطرهای مختلف به صورت عمده و تناژ در استان قم توزیع شده و به صورت مستقیم از کارخانه به مراکز پخش عمده مواد غذایی قم و شهرهای اطراف از جمله ساوه، دلیجان، کهک، سلفچگان و غیره ارسال می گردد.
حداقل خرید ماکارونی ها 500 کارتن بوده و تمامی مراکز پخش و عرضه عمده مواد غذایی در سطح شهر می توانند برای خریداری انواع ماکارونی اسپاگتی ارزان قیمت با ما تماس بگیرند.

همان طور که می دانید قیمت تمام شده ماکارونی با قیمت آرد رابطه مستقیم داشته و با افزایش قیمت آرد، قیمت ماکارونی، اسپاگتی و انواع رشته نیز افزایش می باید. همچنین کیفیت و ظرفیت تولید ماکارونی نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

7

  1. ما یک مغازه داخل بافت شهری داریم و می‌خواهیم ماکارونی خرید کنیم میخواستم ببینم اگر بخواهیم از شما خرید کنیم شرایط خرید چیه.ممنونم .

  2. سلام بنده برای موسسه پک درست میکنم هر 45 روز یک بار داخل پک روغن رب ماکارانی برنج و غیره…. تهیه میکنم اگر بتوانید کمک کنید از کجا تهیه کنم ممنون میشم

  3. سلام بنده با وانت بار کاسبی میکنم میخوام ببینم که شما ماکارونی فله برا فروش دارین من بیام بار کنم ببرم دوره گردی. ممنون میشم اگه کمکم کنید

  4. باسلام
    بنده درزمینه صادرات فعالیت دارم
    ماکارونی طلایی فله ۲۵کیلویی میخام
    اگه به توافق برسیم هفته ۳/۴کانتینر
    میخوام،درگونی داخل پلاستیک هرگونی۲۵کیلویی
    لطفا بهم خبرشوبدین مم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما