خرید ماکارونی رشته ای صادراتی در بازار ایران

خرید سس سویا در بازار و ماکارونی رشته ای صادراتی در بازار ایران به صورت عمده و با قیمت های متفاوت انجام می گیرد. حجم بالای صادرات ماکارونی و اسپاگتی از ایران موجب می شود که خرید و فروش ماکارونی های صادراتی دارای مقایر قابل توجهی از انواع ماکارونی با قیمت مناسب باشد.

خرید ماکارونی رشته ای صادراتی ایرانی

خرید ماکارونی با قیمت درب کارخانه

تولید انواع سویا جهاد کشاورزی و ماکارونی در کاخاجات تولیدی پاستا در سراسر کشور انجام گرفته و توزیع می گردند. برای خرید ماکارونی عمده می توان به شرکت های شناخته شده ماکارونی در کشور مراجعه کرده و از قیمت هر کدام از آن ها آگاه شد.

قیمت هر نوع ماکارونی در حالت های مختلف قابل محاسبه و اعلام می باشد. به عنوان مثال در اکثر مواقع قیمت ماکارونی بر اساس قیمت درب کارخانه اعلام می گردد که پایین ترین قیمت ممکن و بدون محاسبه هزینه های حمل و نقل و غیره است.
در صورتی که قیمت تمام شده ماکارونی همراه با سایر هزینه های جانبی برای تحویل بر کشتی محاسبه و به خریدار اعلام گردد، به این قیمت، قیمت FOB هر واحد از ماکارونی مورد نظر گفته می شود.

بنابراین با توجه به مقصد مورد نظر برای ارسال ماکارونی و ترم های اینکوترمز در نظر گرفته شده می توان مناسب ترین قیمت ماکارونی را استعلام  گرفته و نسبت به خرید ماکارونی صادراتی اقدام نمود.

خرید ماکارونی با قیمت درب کارخانه

فروش عمده ماکارونی تازه با قیمت ارزان

در مورد فروش و صادرات انواع مواد غذایی با توجه به احتمال خراب شدن محصولات، تارخ انقضای مواد غذایی و مدت زمان باقی مانده از آن اهمیت بالایی دارد.
انواع مدل های ماکارونی دارای دو سال تاریخ انقضا از زمان تولید آن ها در کارخانه می باشند.

همان طور که می دانید در اکثر موارد خصوصا برای خرید و فروش های صادراتی، با توجه به حجم بالای معاملات، ماکارونی ها به صورت از پیش تولید شده در انبار موجود نمی باشد و شرکت های تولید کننده ماکارونی پس از دریافت سفارش از سوی مشتری ابتدا تمام مبلغ یا درصدی از آن را به صورت پیش پرداخت دریافت نموده و سپس اقدام به تولید ماکارونی با مشخصات درخواست شده می نمایند.
پس از تولید ماکارونی به خریدار اطلاع داده شده و تریلی های ترانزیتی یا کانتینرهای 20 فوت، ماکارونی از طریق حمل دریایی با کشتی و یا حمل و نقل زمینی به مقصد مورد نظر فرستاده می شوند.

صادرات ماکارونی اسپاگتی ارزان قیمت

خریدار ماکارونی رشته ای کلفت در بازار داخلی

علاوه بر مدل های مختلف ماکارونی فرمی و شکل دار، ماکارونی رشته ای اسپاگتی نیز دارای مدل ها و قطرهای مختلف هستند.
قطر انواع ماکارونی رشته ای معمولا از 1.2 الی 3 میلی متر می باشد و هر کدام از این ها کاربردها و خریداران خاص خود را در مناطق مختلف جهان دارند.

در بیشتر موارد مشتریان صادراتی به دنبال خرید اسپاگتی قطر 1.2 هستند اما با این وجود مواردی هم هستند که مشتریان قصد خرید ماکارونی رشته ای قطر  1.7 برای صادرات به برخی کشورها را دارند.
بنابراین بسیاری از افراد به دنبال فروشنده ماکارونی رشته ای کلفت برای خرید عمده بازارهای داخلی و صادراتی خود هستند.

فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای صادراتی

فروش عمده ماکارونی صادراتی تنها از طریق تبلیغات و بازاریابی مناسب در کشورهای هدف می باشد که طبیعتا هزینه های خاص خود را در بر دارد.
خوشبختانه در حال حاضر آمار صادرات ماکارونی از ایران رقم مناسبی به نظر می آید ولی با توجه به قیمت و کیفیت مناسب ماکارونی های ایرانی در آینده این میزان از صادرات می تواند رشد بیشتری نیز داشته باشد.

نمایندگی معتبر ماکارونی صادراتی درجه یک در کشور

نمایندگی ماکارونی صادراتی درجه یک در کشور

همان طور که می دانید در حال حاضر بسیاری از شرکت های برای فروش محصولات خود در بازار داخل از ساختار نمایندگی استفاده می کنند.
به عنوان مثال این شرکت های دارای نمایندگی ماکارونی تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و غیره هستند و ماکارونی ها را از طریق نمایندگی های خود توزیع می کنند.

استفاده از همین ساختار برای فروش در بازارهای صادراتی نیز امکان پذیر است و می توان نمایندگی های مختلفی را در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، عمان، پاکستان، ونزوئلا و غیره برای فروش محصولات خود در نظر گرفت.
هرچند که ایجاد نمایندگی در خارج از کشور کمی پیچیده تر از بازار داخلی بوده و باید استراژی مناسبی را برای این موضوع در نظر گرفت. همچنین برای افزایش حجم صادرات ابتدا باید پتانسیل های موجود در سراسر جهان را برای خرید انواع ماکارونی به خوبی بررسی و آنالیز نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما