صادرات انواع ماکارونی رشته ای به عراق

صادرات سس سویا در بازار و ماکارونی رشته ای ایران به عراق در سالیان اخیر سهم قابل توجهی از میزان صادرات ماکارونی کشور را به خود اختصاص داده است. انواع ماکارونی رشته ای ایرانی توسط تولید کنندگان ماکارونی با کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای صادراتی ارائه شده و توسط فروشندگان عمده ماکارونی به فروش می رسند.

صادرات انواع ماکارونی رشته ای

تولید کنندگان انواع ماکارونی رشته ای

کارخانجات تولید انواع ماکارونی ایرانی، ماکارونی ها را با بهره گیری از خطوط تولید پیشرفته و با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و در بازارهای جهانی عرضه می کنند. ماکارونی های رشته ای که به عنوان اسپاگتی نیز شناخته می شوند در بسته بندی های متنوع موجود هستند که به عنوان مثال می توان به بسته بندی های 700 گرمی و 900 گرمی اشاره نمود. ماکارونی های رشته ای صادراتی معمولا در وزن های 400 گرمی و 500 گرمی بسته بندی می شوند. البته در برخی موارد ماکارونی ها به صورت فله ای نیز به فروش می رسند.
همچنین قطر ماکارونی رشته ای صادراتی نیز اهمیت بالایی دارد و معمولا اسپاگتی ها در قطرهای 1.2، 1.4 و 1.5 میلی متر ارائه می شوند، هرچند که ماکارونی های رشته ای کلفت تر نیز وجود دارند.

تولید کننده ماکارونی رشته ای صادراتی

امروزه ماکارونی رشته ای با تنوع بالایی تولید می گردد که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

انواع ماکارونی رشته ای صادراتی

صادرات ماکارونی رشته ای ایرانی

همان طور که می دانید کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان سویا جهاد کشاورزی و ماکارونی در جهان بوده و سالیانه حجم قابل توجهی (یش از 150 هزار تن در سال) از ماکارونی رشته ای و ماکارونی فرمی ایرانی به نقاط مختلف جهان صادر می شوند که در این میان سهم عمده آن شامل صادرات ماکارونی به عراق و نیز افغانستان می باشد. همچنین صادرات ماکارونی ایرانی به سایر کشورهای همسایه از جمله تاجیکستان، قزاقستان، ترکمنستان، عمان، گرجستان، آذربایجان و روسیه را نمی توان نادیده گرفت. اما صادرات ماکارونی از کشور ما به این کشورها محدود نشده و به برخی از کشورهای آفریقایی شامل آفریقای جنوبی، اوگاندا، تانزانیا، نیجریه و غیره و نیز کشورهای اروپای شرقی و حوزه CIS صادر می شوند و حتی صادرات ماکارونی به آمریکا نیز انجام شده است.

صادرات ماکارونی رشته ای ایرانی

قیمت ماکارونی رشته ای صادراتی

انواع ماکارونی رشته ای و ماکارونی فرمی تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در بازارهای جهانی به فروش می رسند. به منظور دریافت لیست قیمت انواع ماکارونی صادراتی تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت عرضه ماکارونی رشته ای برای صادرات

فروش مستقیم انواع ماکارونی برای صادرات

شرکت ما انواع ماکارونی رشته ای و فرمی را به صورت مستقیم از کارخانه به مشتریان داخلی و صادراتی ارائه کرده قابلیت تامین ماکارونی در حجم های بالا وجود دارد. بنابراین انواع ماکارونی به صورت عمده و حتی فله ای با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند. جهت خرید ماکارونی های صادراتی با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط بگیرید و ماکارونی را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما