صادرات ماکارونی رشته ای فرمی به بندر آستاراخان روسیه

بزرگترین مرکز عرضه مستقیم انواع ماکارونی و پاستا آماده همکاران با تاجران و فعالان اقتصادی جهت ارسال انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ماکارونی فرمی بسته بندی، به نقاط مختلف جهان، از جمله صادرات ماکارونی به بندر آستاراخان کشور روسیه می باشد.

صادرات ماکارونی رشته ای - Wholesale spaghetti

تولیدکننده ماکارونی رشته ای صادراتی

ماکارونی اسپاگتی (spaghetti) یکی از مهم ترین انواع پاستا ها و از جمله مواد غذایی تهیه شده با استفاده از آرد و دارای کربوهیدارت و انرژی بالا و بسیار مغذی می باشد.

همان طور که می دانید امروزه ماکارونی ها در شکل های گوناگون مانند صاف یا رشته ای، فرمی، پیچ پیچی، لوله ای، پروانه ای و غیره تولید و به صورت عمده عرضه می شوند.

ماکارونی های صادراتی ایرانی، از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار هستند که می توان آن ها را برای خریداران عمده محصول در مناطق مختلف جهان ارائه نمود.

Exporting pasta from Iran -قیمت ماکارونی صادراتی

مرکز فروش ماکارونی صادراتی در جهان

در حال حاضر کشورهای زیادی در زمینه تولید و صادرات ماکارونی در حجم های بالا در حال فعالیت می باشند که از مهمترین آن ها می توان به کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، مصر و کره جنوبی اشاره کرد.

کشور ایران نیز دارای قابلیت بالایی برای تولیدات انواع محصولات ماکارونی و پاستا با کیفیت بالا و قیمت رقابتی می باشد که در صورت ایجاد بسترهای مناسب و توجه بیشتر در این زمینه، در آینده می توان از ایران به عنوان یکی از اصلی ترین منایع تامین و صادرکننده ماکارونی در جهان نام برد.

Wholesale purchase of export spaghetti- فروش عمده اسپاگتی

صادرات انواع ماکارونی ایرانی به روسیه

ماکارونی های رشته ای یا همان اسپاگتی در بسته بندی مختلف از جمله بسته 500 گرمی دارای تقاضای مناسبی برای عرضه در کشور روسیه می باشند و این ماکارونی ها را می توان از کشور ایران و از طریق بندر آستاراخان روسیه به این کشور ارسال و به فروش رساند.

صادرات ماکارونی با کد تعرفه به شماره 1902 برای ارائه در گمرک انجام شده و با توجه به درخواست خریدار، از طریق کانتینرهای 20 فوت یا 40 فوت به مقصد مورد نظر ارسال می گردد.

مقدار بارگیری در هر کانتینر با توجه به نوع ماکارونی و نیز نحوه بسته بندی آن، متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما