عرضه عمده انواع ماکارونی رشته ای انسی

انواع روغن سویا 20 لیتری و ماکارونی رشته ای انسی در مدل های متنوع تولید شده و به صورت عمده در نقاط مختلف کشور توزیع می شوند. فروش عمده ماکارونی و اسپاگتی موجب کاهش قیمت آن در بازار می شود که در نهایت به سود مصرف کننده نیز خواهد بود.

ماکارونی رشته ای اسپاگتی انسی

بررسی برند انسی

شرکت تولیدی مواد غذایی انسی (NC) از سال 1351 در زمینه تولید ماکارونی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1378 با توجه به پیشرفت صنعت تولید ماکارونی در جهان، کارخانه مجهزی در کرج با نصب ماشین آلات پیشرفته راه اندازی کرد و همواره در تلاش بوده است ماکارونی ها را با کیفیت بالا و مطابق استانداردهای جهانی تولید نمایید.

تولید ماکارونی رشته ای انسی

لازم به ذکر است که ماکارونی انسی علاوه بر بازار داخلی در بازارهای خارجی نیز عرضه می شود. صادرات ماکارونی به کشورهای مختلف موجب رونق تولیدات داخلی نیز می شود.

کارخانه تولید ماکارونی انسی

انواع ماکارونی رشته ای انسی

روغن سویا خوراکی و ماکارونی های رشته ای انسی با برند انسی ماکارون در بازار موجود می باشند. ماکارونی رشته ای در واقع همان اسپاگتی می باشد که معمولا در بسته بندی های 500 گرمی و 700 ارائه می شوند.
همچنین ماکارونی های برند انسی در انواع فرمی پیچی، فرمی پروانه ای، گوش ماهی، فرمی بریده و همچنین ورمیشل تولید می گردند.

فروش عمده انواع ماکارونی انسی

عرضه عمده انواع ماکارونی انسی در کشور

ماکارونی های انسی با توجه به وزن بسته بندی های آن ها با قیمت های مختلفی در سراسر کشور توزیع می شوند. جهت خرید انواع ماکارونی انسی به صورت عمده می توانید با نمایندگی ها و مراکز فروش ماکارونی در شهرهای مختلف مراجعه نمایید.

عرضه عمده انواع ماکارونی رشته ای انسی

اما چنانچه زمان و هزینه صرف شده برایتان اهیمیت دارد، می توانید با مراجعه به اینترنت با تمامی فروشندگان بزرگ و معتبر ماکارونی در کشور آشنا شده و با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن کلیه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نحوه خرید ماکارونی رشته ای انسی

فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای انسی

انواع ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی انسی و همچنین ماکارونی های فرمی انسی با کمترین ترین قیمت و به صورت مستقیم از کارخانه توسط شرکت ما به فروش می رسند. جهت خرید انواع ماکارونی با بهترین و مناسب ترین قیمت تنها کافی است با ما تماس گرفته و به آسانی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

5

  1. سلام میخوام قیمت ماکارونی رشته ای انسی در وزن ۷۰۰ و۵۰۰ گرم بدونم میخوام برای مغازه ام خرید کنم

  2. سلام میخوام قیمت ماکارونی رشته ای انسی در وزن ۷۰۰ و۵۰۰ گرم بدونم میخوام برای مغازه ام خرید کنم شماره تماس می خواهم لطفا راهنمایی کنید

  3. سلام میخوام قیمت ماکارونی رشته ای انسی در وزن ۷۰۰ و۵۰۰ گرم بدونم میخوام برای مغازه ام خرید کنم شماره تماس می خواهم لطفا راهنمایی کنیدمن اولین بار میخواهم خرید کنم مینویسه دیدگاه تکراری است

  4. Hi dear sir madam

    We to buy your spaggheti pasta and macaron and be your distrobuter in somalia please we make good business relationship

    Best regards omar haji kassim Midnimo general training company

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما