فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای آذر

روغن سویا 20 لیتری و ماکارونی رشته ای آذر در بسته های 700 گرمی و با قطر رشته های 1.4 میلی متر تولید می شود. در هنگام فروش عمده اسپاگتی 700 گرمی آذر، در هر کارتن تعداد 20 بسته ماکارونی رشته ای قرار داده می شود که بنابراین وزن هر کارتن 14 کیلوگرم خواهد بود.

فروش عمده ماکارونی رشته ای 700 گرمی آذر

نحوه تولید ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای که به عنوان اسپاگتی نیز شناخته می شود به صورت مخلوطی از آرد سمولینا و آب تولید می گردد. آرد سمولینا از گندم دوروم به دست می آید که مخصوص تولید ماکارونی کشت شده و میزان پروتئین بالایی دارد. بنابراین آرد سمولینا با توجه به میزان نشاسته کمتر و پروتئین بیشتر نسبت به آردهای معمولی، آسان تر هضم می شود.
از تخم مرغ با توجه به ارزش غذایی آن و برای رنگ دادن به ماکارونی و همچنین از آب سبزیجاتی از قبیل اسفناج، آویشن و هویج به منظور طعم دادن به ماکارونی افزوده می شوند.

مزایای خرید ماکارونی رشته ای و اسپاگتی آذر

امروزه ماکارونی ها با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن تولید می شوند. کشور ما نیز دارای کارخانه های بزرگ تولید ماکارونی می باشد که حجم بالایی از ماکارونی را به سایر کشورها صادر می کنند.

ماکارونی رشته ای 700 گرمی آذر

انواع ماکارونی

روغن سویا خوراکی و ماکارونی ها که خود از خانواده پاستاها می باشند دارای مدل های مختلفی هستند. با توجه به شکل ظاهری ماکارونی ها می توان آن ها را به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد. متداول ترین نوع ماکارونی، ماکارونی های رشته ای یا همان اسپاگتی می باشد. اما سایر انواع ماکارونی دارای شکل های متنوعی هستند، از جمله آن ها می توان به ماکارونی های فرمی، صدفی، پیچی و لوله ای اشاره کرد.

فروش انواع ماکارونی آذر

مشخصات ماکارونی رشته ای آذر

ماکارونی های رشته ای آذر پس از تولید مورد آزمایش ها و تست های گوناگون قرار گرفته تا از همه نظر دارای بالاترین کیفیت باشند. از جمله این آزمایش ها می توان به آزمایش میزان PH، میزان رطوبت، حراکثر میزان خردشدگی و ترک خوردگی و درصد عدم صافی اشاره کرد. همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم که این ماکارونی ها بدون استفاده از رنگ مصنوعی ساخته می شوند.

مشخصات و مزایای ماکارونی رشته ای آذر

فروش انواع ماکارونی آذر به صورت عمده

انواع ماکارونی های شرکت شمس آذر از جمله اسپاگتی ها یا ماکارونی رشته ای آذر با قیمت کارخانه به فروش می رسند. جهت استعلام قیمت و خرید انواع ماکارونی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می توانید از سراسر کشور با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما