فروش عمده ماکارونی رشته ای کلفت در کشور

فروش عمده ماکارونی رشته ای و نودل کره ای در کشور در حال حاضر از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد. انواع ماکارونی از جمله ماکارونی رشته ای کلفت توسط فروشگاه های اینترنتی به صورت عمده به فروش رسیده و به سراسر کشور ارسال می گردند.

انواع ماکارونی فله در بازار

ماکارونی رشته ای کلفت چیست

همان طور که می دانید ماکارونی ها را می توان با روش های مختلف طبقه بندی کرد. در حال کلی ماکارونی ها به دو دسته ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی و ماکارونی شکل دار تقسیم می شوند. ماکارونی های رشته ای را می توان با توجه به وزن بسته بندی های آن ها مانند ماکارونی رشته ای 500 گرمی و ماکارونی رشته ای 700 گرمی طبقه بندی نمود. اما انواع ماکارونی های رشته ای دارای قطرهای مختلفی می باشند که از این لحاظ شامل مدل های با قطر نازک و ماکارونی های رشته ای کلفت می گردند.

فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای کلفت

ماکارونی های رشته ای معمولی با قطرهای 1.2 تا 1.7 در بازار موجود می باشند. ماکارونی های رشته ای کلفت دارای قطرهای بیش از 2 میلی متر بوده و معمولا در مدل های با قطر 2.5 و 3.5 تولید می گردند.

سازه ماکارونی رشته ای ضخیم سازه های ماکارونی رشته ای کلفت

مصرف انواع اسپاگتی

انواع ماکارونی های رشته ای یا همان اسپاگتی در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقاضای بالایی دارد. مصرف رشته سوپ ورمیشل موجب افزایش تدریجی قند خون و در نتیجه تاخیر در احساس خستگی می گردد و همچنین سوخت مورد نیاز عضلات بدن را برای مدت طولانی تری تامین می نماید.

میزان مصرف اسپاگتی در کشور

مراکز فروش عمده ماکارونی رشته ای در کشور

انواع اسپاگتی ها از جمله ماکارونی های رشته ای کلفت در مناطق مخنلف کشور خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل نمایندگی های فروش ماکارونی به صورت عمده تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ ایران وجود دارند. بزرگترین مراکز پخش ماکارونی عمده در کشور عبارتند از:

  • مرکز پخش عمده ماکارونی در تهران
  • مرکز پخش عمده ماکارونی در مشهد
  • مرکز پخش عمده ماکارونی در اصفهان

خرید و فروش عمده اسپاگتی و انواع ماکارونی

فروش عمده ماکارونی رشته ای کلفت به قیمت کارخانه

انواع اسپاگتی ها از جمله ماکارونی های رشته ای کلفت با قیمت کارخانه و به صورت عمده توسط شرکت ما به فروش می رسند و به تمامی نقاط کشور ارسال می گردند. جهت استعلام قیمت انواع ماکارونی در ایران و خرید عمده ماکارونی با بهترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما