فروش مستقیم ماکارونی از کارخانه به قیمت تولید

خرید و فروش مستقیم ماکارونی از کارخانه موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده ماکارونی می گردد.

در حال حاضر امکان خرید عمده انواع ماکارونی و رشته آش جهان به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه وجود دارد. شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی و ورمیشل، محصولات خود را با پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسانند.

فروش مستقیم ماکارونی ارزان قیمت

انواع ماکارونی های شکل دار

ماکارونی و رشته پلویی فله یکی از غذاهای محبوب و پرمصرف در میان خانواده های ایرانی می باشد و شکل های متنوع، تهیه و مورد مصرف قرار می گیرد.
در گذشته ماکارونی در یک شکل ساده به صورت رشته های باریک و دراز ماکارونی رشته ای که به آن اسپاگتی گفته می شود تولید و ارائه می شد. اما امروزه شکل های متنوع انواع ماکارونی و پاستا توسط شرکت های تولیدی ماکارونی، تولید و در بازار عرضه می شود.

به طور کلی ماکارونی ها را به دو دسته ماکارونی رشته ای و ماکارونی فرمی یا شکل دار تقسیم بندی می کنند. انواع مدل های ماکارونی شکل دار فرمی عبارتند از:

  • ماکارونی صدفی
  • ماکارونی پروانه ای
  • ماکارونی سیم تلفن
  • ماکارونی بریده
  • ماکارونی فرمی پنه
  • ماکارونی لوله ای
  • ماکارونی فرمی سبزیجات
  • ماکارونی فرمی فیدلی
  • ماکارونی عصایی
  • پاستا حلزونی
  • ماکارونی فرمی میکس
  • ماکارونی فرمی شلز
  • ماکارونی مته ای

 

انواع ماکارونی های شکل دار فرمی

تولید ماکارونی در طرح های متنوع

در ابتدا کارخانه های تولید ماکارونی توسط دستگاه های ساده، ماکارونی ها را تولید می کردند. امروزه فرآیند تولید ماکارونی در طرح های متنوع توسط دستگاه های پیشرفته و خطوط تولید مدرن، تولید و سپس در سلفون ها قرار گرفته و در وزن های متنوع بسته بندی شده و در بازار خرید و فروش ماکارونی و مواد غذایی، توزیع می شوند.

کشور ما نیز یکی از کشورهای برتر تولید کننده ماکارونی در جهان بوده و ماکارونی ایرانی به کشورهای مختلف از جمله روسیه، عراق، افغانستان، ارمنستان، قزاقستان و غیره صادر می شوند.

تولید ماکارونی در طرح های متنوع

خرید انواع ماکارونی ارزان قیمت

خرید عمده انواع ماکارونی رشته ای، خرید ماکارونی تزیینی و ماکارونی خارجی به صورت عمده از شرکت های عرضه کننده ماکارونی ارزان قیمت با قیمت مناسب امکان پذیر است.

جهت تولید ماکارونی رشته ای درجه یک از آرد سمولینای گندم دوروم استفاده می کنند. قیمت عمده انواع ماکارونی با توجه به وزن بسته بندی، نوع و کیفیت ماکارونی و میزان خرید ماکارونی تعیین می شود.

همچنین با خرید مستقیم و بدون واسطه ماکارونی قیمت تمام شده آن کاهش می یابد. البته لیست قیمت ماکارونی صادراتی با قیمت ماکارونی برای عرضه در بازارهای داخلی متفاوت است.

خرید عمده انواع ماکارونی صادراتی

لیست قیمت ماکارونی عمده

شرکت های عرضه عمده ماکارونی و نمایندگی های فروش ماکارونی در شهرهای مختلف، انواع ماکارونی را با قیمت های مختلف ارائه می کنند.
در حال حاضر قیمت مصرف کننده ماکارونی رشته ای اسپاگتی 700 گرمی بین 5000 تا 5800 تومان می باشد که توسط فروشگاه های بزرگ مواد غذایی در سراسر کشور عرضه می شوند.

جهت دریافت لیست قیمت عمده ماکارونی ها می بایست با شرکت های فروش عمده ماکارونی تماس گرفت و در صورت نیاز پس از دریافت نمونه سفارش خود را ثبت نمود.

لیست قیمت ماکارونی عمده

فروش مستقیم ماکارونی به قیمت کارخانه

در حال حاضر شرکت ما انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای و ورمیشل را به صورت مستقیم به قیمت کارخانه و با بهترین قیمت به فروش می رساند و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.

فروش مستقیم ماکارونی به قیمت کارخانه

جهت خرید عمده انواع ماکارونی برای فروش در بازار داخل و نیز ماکارونی صادراتی در بسته بندی های 400، 500 و 700 گرمی با پایین ترین قیمت کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

تولید ماکارونی در منزل

تولید ماکارونی در منزل

چنانچه شما نیز علاقه مند به آشنایی با فرآیند تولید ماکارونی می باشید، احتمالا می دانید که امکان تولید و تهیه ماکارونی به وسیله دستگاه های کوچک ساخت ماکارونی در منزل نیز وجود دارد.
در حال حاضر دستگاه های کوچک تولید ماکارونی در منزل توسط شرکت های مختلف عرضه می شوند که با استفاده از آن ها می توان انواع ماکارونی شکل دار و ماکارونی را رشته ای را تولید نمود. برای این منظور می توانید قیمت دستگاه های ماکارونی ساز خانگی را استعلام بگیرید.

مواد مورد نیاز برای تولید ماکارونی خانگی شامل مقدار آرد سمولینا و آرد نول، همراه با تخم مرغ، آب، روغن و سایر مواد مورد نیاز می باشد. پس از تهیه خمیر ماکارونی، آن را به شکل مورد نظر برش داده و پس از خشک شدن خمیر آن را مورد استفاده قرار می دهند.

5

  1. سلام
    ماکارانی جهان یکی از خوشمزه ترین هاس چرا به یک باره اینقدر محصولاتتون کم شد من ساکن غرب تهران اکباتان هستم نه در هایپر می و نه هایپر استار موجود نیست حتی در سوپر مارکت ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما