قیمت صادرات ماکارونی رشته ای 700 گرمی به افغانستان

قیمت فروش ماکارونی رشته ای بسته بندی 700 گرمی و نیز 400 گرمی برای صادرات به افغانستان با توجه به نوع و مقدار سفارش تعیین می گردد و ماکارونی ها پس از تولید به صورت عمده به مقصد مورد نظر و یا بازارچه های مرزی ارسال می شود.

تولیدکننده ماکارونی رشته ای 700 گرمی صادراتی

تولیدکننده ماکارونی رشته ای صادراتی

کارخانه تولید ماکارونی و پاستا در حال حاضر انواع ماکارونی رشته ای و ماکارونی فرمی را با کیفیت مناسب صادراتی تهیه کرده و توزیع می کنند.

ماکارونی رشته ای اسپاگتی به طور متداول در بسته بندی های 400 گرمی، 500 گرمی و 700 گرمی تولید می شوند.
همچنین ماکارونی های فرمی شکل دار در بسته بندی 400 و 500 گرمی می باشند.

تولیدکننده ماکارونی رشته ای صادراتی این محصولات را با استفاده از آرد نول با کیفیت و مواد اولیه مرغوب تولید می کند و کیفیت این محصولات به خوبی در بازارهای جهانی قابلیت رقابت با سایر برندها را دارد.

تولید ماکاروین اسپاگتی صادراتی

صادرات انواع ماکارونی به افغانستان

انواع ماکارونی رشته ای و فرمی به صورت بسته بندی و نیز فله پس از تولید به مشتریان و توزیع کنندگان عمده صادراتی ارائه می گردد.
به منظور صادرات ماکارونی به کشور افغاستان معمولا این محصولات به یکی از مرزهای دوغارون، میلک یا ماهیرود، جهت توزیع در بازارچه های مرزی و یا برای مراکز پخش عمده داخل کشور، ارسال می شوند.
برای این منظور می توان ابتدا بار را اظهار و پلمپ کرد و یا این کار در گمرک مرزی انجام داد که هر کدام از این حالت ها با توجه به سفارش مشتری، امکان پذیر می باشد.

ماکارونی های صادراتی دارای تاریخ میلادی و مجوزهای لازم جهت ترخیض و اظهار در گمرک می باشند.

انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و رشته آش 700 گرمی و 400 گرمی برای صادرات به افغانستان و سایر کشورها آماده و ارسال می شوند.

خرید ماکارونی صادراتی افغانستان

قیمت عمده ماکارونی صاداتی

قیمت صادراتی محصولات ماکارونی، پاستا و رشته آش با توجه به سفارش مشتری، نوع بسته بندی مورد نظر و مقدار سفارش تعیین شده و خریداران اعلام می شود.

قیمت ماکارونی صادراتی برای افغانستان

انواع پاستا و ماکارونی ها در مدل های مختلف برای صادرات خریداری می شوند از جمله:

ماکارونی ها را می توان جهت خرید عمده صادراتی سفارش داده تا براساس سفارش تولید و سپس ارسال گردد. قیمت ماکارونی صادراتی را بر اساس قیمت درب کارخانه و یا قیمت تحویل در مرز، و همچنین به صورت دلاری یا ریالی می توان اعلام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما