قیمت فروش ماکارونی رشته ای دنیز برای صادرات

قیمت فروش روغن سویا 20 لیتری و ماکارونی رشته ای دنیز برای عرضه در بازارهای صادراتی توسط شرکت های فروش عمده ماکارونی و نمایندگی های فروش ماکارونی دنیز در سراسر کشور ارائه می شود. جهت استعلام قیمت انواع ماکارونی صادراتی از جمله ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ماکارونی فرمی می توانید با این شرکت ها ارتباط بگیرید.

قیمت فروش ماکارونی رشته ای دنیز

قیمت ماکارونی رشته ای دنیز

ماکارونی رشته ای اسپاگتی دنیز در بسته بندی های 400، 500 و 700 گرمی و با قطرهای 1.2 و 1.4 میلی متر، تولید و عرضه می شود. قیمت ماکارونی رشته ای دنیز به صورت عمده با توجه به وزن بسته بندی و میزان سفارش مشتری صادراتی تعیین می گردد.

قیمت عمده ماکارونی رشته ای دنیز

همان طور که می دانید قیمت عمده روغن سویا خوراکی و ماکارونی شامل قیمت هر یک کارتن از آن ماکارونی می باشد و معمولا در هر کارتن 20 یا 30 بسته ماکارونی رشته ای با توجه به وزن هر بسته قرار می گیرند.
اما اعلام قیمت ماکارونی صادراتی با قیمت مربوط به فروش در بازار داخل متفاوت بوده و قیمت ماکارونی رشته ای صادراتی بر مبنای هر کیلوگرم از آن ماکارونی اعلام می گردد. بنابراین پس از دریافت لیست قیمت ماکارونی صادراتی بر مبنای کیلوگرم، با تقسیم آن بر وزن بسته بندی های ماکارونی، می توان قیمت هر بسته از ماکارونی را دریافت نمود.

فروش عمده ماکارونی رششته ای دنیز

تولید ماکارونی رشته ای صادراتی

تولید ماکارونی در ایران از سال 1374 و با یک مدل ساده ماکارونی آغاز شده و به مرور زمان پیشرفت کرده است.
همان طور که می دانید امروزه کارخانجات تولید کننده ماکارونی رشته ای صادراتی در سراسر کشور از جمله شهرهای شیراز، تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و قم، انواع مدل های ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند.

تولید ماکارونی رشته ای صادراتی

چند نمونه از شرکت های تولیدی ماکارونی در ایران شامل شرکت ماکارونی زر، ماکارونی مانا، تک ماکارون، ماکارونی مانا و شرکت ماکارونی جهان هستند.
یکی از این تولید کنندگان ماکارونی، شرکت تولیدی ماکارونی دنیز در شهر یزد می باشد که انواع ماکارونی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تولید و در بازار عرضه می کند. در حال حاضر ماکارونی رشته ای دنیز با قیمت مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف جهان به فروش می رسد.

خرید عمده ماکارونی رشته ای دنیز

بسته بندی ماکارونی صادراتی

همان گونه که اطلاع دارید برای بسته بندی های ماکارونی از سلفون استفاده می شود که در ادامه برخی از مهمترین مزایای آن را اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالا در سرعت کار بالای دستگاه بسته بندی
  • دارای دمای ذوب مناسب بین 90 تا 140 درجه سانتی گراد
  • قابلیت به هم چسباندن آسان
  • عدم جذب رطوبت در رطوبت نسبی 60 درصد

مهمترین نکته در رابطه با بسته بندی و ارسال ماکارونی، عدم جذب رطوبت به ماکارونی ها می باشد که باید مقاومت کافی در این زمینه را داشته باشند. همچنین ایجاد خلاقیت و طرح های مناسب و جذاب برای بسته بندی های ماکارونی صادراتی می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بسته بندی ماکارونی صادراتی

خرید عمده ماکارونی ارزان قیمت

شرکت های تولید کننده ماکارونی و پاستا، محصولات تولیدی خود را توسط نمایندگی های فروش ماکارونی و مراکز پخش عمده ماکارونی در سراسر کشور عرضه می کنند.
جهت خرید عمده ماکارونی می توان با مراجعه به مراکز فروش مواد غذایی عمده در شهرهای مختلف، ماکارونی و ورمیشل را خریداری کرد. امکان خرید ماکارونی فله ای نیز با قیمت مناسب تر وجود دارد که برای استفاده در رستوران ها و در برخی موارد برای صادرات هم مناسب هستند.

همچنین می توان از طریق اینترنت و با جستجوی شرکت های فروش و عرضه مستقیم ماکارونی عمده، انواع ماکارونی را زیر قیمت کارخانه و با پایین ترین قیمت ممکن تهیه کرده و برای فروش در بازارهای صادراتی ارائه نمود.

خرید عمده ماکارونی ارزان قیمت

ارزش غذایی و خواص ماکارونی

مواد مورد اسفاده در تهیه ماکارونی شامل آب، تخم مرغ، نمک و سایر مواد افزودنی هستند.
ماکارونی نوعی غذای نیمه فرآوری شده و هر کیلوگرم از آن حدود 3500 کیلوکالری دارا می باشد. به علاوه ماکارونی سرشار از کربوهیدارت بوده و میزان کربوهیدرات آن 72 درصد است. مقدار پروتئین موجود در ماکارونی با توجه نوع آرد و گندم مورد استفاده برای تهیه ماکارونی تعیین می شود.

ماکارونی یک غذای زودهضم بوده و دارای ویتامین های مختلف می باشد و می تواند برای انرژی زایی و نیز تقویت عضلات بدن و کاهش کم خونی افراد موثر باشد.

ارزش غذایی و خواص ماکارونی

صادرات ماکارونی از ایران

صنعت ماکارونی در کشور ما همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در حال حاضر سرانه مصرف ماکارونی در ایران حدود 7 کیلوگرم در سال برای هر نفر برآورد شده اشت.
امروزه نزدیک به 300 واحد تولیدی کوچک و بزرگ ماکارونی در ایران در حال فعالیت می باشند و ظرفیت تولید ماکارونی در ایران بیش از 700 هزار تن در سال است.

صادرات ماکارونی از ایران

همچنین میزان صادرات ماکارونی از ایران بیش از 150 هزار تن در سال تخمین زده می شود و مهمترین مقاصد صادرات ماکارونی از ایران به کشور های عراق، افغانستان، ترکمنستان، سومالی و سوریه بوده اند. به علاوه صادرات ماکارونی به برخی از کشورهای آفریقایی و اروپایی حوزه CIS نیز انجام شده است.

فروش عمده ماکارونی رشته ای

فروش عمده ماکارونی رشته ای اسپاگتی

فروش مستقیم ماکارونی و حذف واسطه ها موجب کاهش قیمت خرید و فروش عمده ماکارونی و رونق بازار ماکارونی می شود. به این ترتیب می توان ماکارونی را با قیمت استثنایی برای فروش در بازارهای داخلی و بین المللی تهیه کرد.

چنانچه شما نیز قصد خرید عمده ماکارونی برای فروش در داخل کشور و یا صادرات ماکارونی را دارید می توانید از هر نقطه کشور با ما تماس گرفته و انواع ماکارونی فرمی و ماکارونی رشته ای را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

12

  1. سلام
    ۵۰۰ و ۷۰۰گرمی و قیمت به این شماره واتساپ کنید اگه قیمت شما اوکی باشه از هرکدوم ۵۰تن خریدارم

  2. واقعا طعمش عالیه …
    من مشهدم ومارک دنیز تا حالا اصلا اسم ماکارونی دنیز نشنیده بودم .یه دونه ماکارانی دنیز تو سبد کالایی که از طرف شرکت بهمون داده بودن بود واز بس طعمش خوشششششششمزه بود از دیروز تو گوگل سرچ میکنم که چه جوری بتونم تهیه کنم …واقعا طعم بهششششششت میداد یاد طعم ماکارونی های دوران کودکیم افتادم

    • سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید نوع و مقدار سفارش خود را از طریق فرم های سایت و یا واتساپ برای ما ارسال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما